Du har returrett innen 14 dager etter å ha mottatt din Bremsesko til Bremser
Mer
Følgende betalingsmåter er tilgjengelige i din Bremsesko til Bremser nettbutikk
Mer
Etter å ha plassert din bestilling i vår Bremsesko til Bremser butikk, kan du velge din leverandør:
Mer
Skriv inn din e-postadresse og passord
U heeft nog geen account op EUautodeler.co.no? Registrer nu in minder dan 1,5 minuten
Bremse Sko / Klosser
Det finnes bremsesko i alle kjøretøy og de spiller en viktig rolle. De er montert på innsiden av bremsetromlene og legger trykk på dem. Navnet er inspirert av bremseklossenes form, som er runde og sko-formet. Det finnes flere forskjellige typer bremser og bremsesystemer. Her er noen av de mest kjente produsentene av bremseklosser : TRW, VALEO, BREMBO, BOSCH, JURID, METZGER, og LPR.
Bremsesko og bremseklosser og deres forskjeller
Dette er grunnen til at det er forskjellige bremseklosser å velge mellom, og de varierer i kvalitet og form. De må tilfredsstille flere viktige krav; fordi bremsesko er gjenstand for stadig økende stress og må tåle mye. Prisene varierer avhengig av både type og produsent; Dette er mye på grunn av bremseskoenes 'holdbarhet og ytelse. Det er forskjell mellom bremseklosser og bremsesko. Bremseklosser brukes sammen med bremseskiver, mens bremsesko brukes i bremsetrommelen's systemer.
Bremsesko og bremseklosser's beskrivelse
I noen biler er to bremse alternativer kombinert. Bremsetromler, sammen med dekkene, er ansvarlige for bremsing. I prinsippet er bremsesko veldig enkelt fordi de består av en lett buet materialbærer med en bremsekloss limt på eller naglet på den. Bremsesko lider av meget høy slitasje. De varierer både i tykkelse, bredde og diameter. Bremsestøv samler seg ofte inne i bremsetromlene og svekker deres funksjon. Før ble bremsesko laget av asbest, men i dag er de laget av forskjellige typer gummi som er mye bedre for helsen.
Instruksjoner for å bytte bremsesko
For å fikse feil med bremseskoen, må bilen først jekkes opp så høyt som mulig og være sikret slik at den ikke ruller vekk. Dette kan svært enkelt gjøres på et gjør-det-selv-verksted. Deretter blir dekkene demontert slik at bremsesystemet blir lett tilgjengelig. Så snart alle deler er blitt fjernet, kan nye bremsesko og plater monteres på. Når alt er gjort, settes bremsene sammen igjen. Det er svært viktig at bremsepedalen trykkes inn flere ganger før den første kjøreturen etter å ha skiftet bremseskoene. Kjøp alt du trenger til en reparasjon til en lav pris i vår nettbutikk. Du kan lett bestille mange flere billige høykvalitets reservedeler fra anerkjente produsenter i vår nettbutikk.